Синельниківська районна державна адміністрація
Дніпропетровська область
Розпорядження голови
від 27 серпня 2021р. № 
Про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації за І півріччя 2021 року
Опубліковано 27 серпня 2021


      СИНЕЛЬНИКІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної  державної  адміністрації


28.07.2021                          м. Синельникове                № Р-270/0/115-21



Про стан виконавської дисципліни

в структурних підрозділах

райдержадміністрації

за І півріччя 2021 року




Керуючись Законом України “Про місцеві державні адміністрації”, відповідно до Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132/2005 “Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року № 522 “Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України” (зі змінами), з метою удосконалення організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення організації роботи з контролю та діловодства:


1. Аналітичну довідку про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації за І півріччя 2021 року взяти до відома та направити структурним підрозділам райдержадміністрації для врахування в роботі та відповідного реагування (додається).


2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникові апарату райдержадміністрації:


1) підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації щодо своєчасного і повного виконання завдань, визначених у документах державних органів вищого рівня, розпорядженнях та дорученнях голів облдержадміністрації та райдержадміністрації;



2) взяти під особистий контроль стан виконання доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, наданих за результатами робочих поїздок, та виконання інших доручень, що стосуються соціально-економічного розвитку регіону, в яких головним виконавцем визначено Синельниківську райдержадміністрацію;


3) невідкладно розглядати та погоджувати (візувати) документи, які мають стислі терміни виконання;


4) враховувати показники виконавської дисципліни під час розгляду питань преміювання та іншого заохочення працівників.


3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації з метою підвищення рівня виконавської дисципліни:


1) організувати роботу з контрольними документами відповідно до вимог законів України “Про статус народного депутата України”, “Про статус депутатів місцевих рад”, Указу Президента України від 26 липня 2005 року № 1132/2005 “Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України”, Положення про розпорядження голови Синельниківської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 вересня 2013 року       № Р-309/0/3-13 (зі змінами) та Інструкції з діловодства в Синельниківській районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації від 02 липня 2018 року № Р-237/0/115-18 (зі змінами);


2) забезпечувати своєчасну підготовку якісної та змістовної інформації про стан виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації;


3) удосконалити організаційні заходи щодо забезпечення виконання указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України, звернень народних депутатів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації шляхом посилення дієвого контролю: щоденного, щотижневого, щомісячного, щоквартального, щопіврічного, щорічного;


4) дотримуватись вимог:

щодо змісту, рівня підготовки та належного оформлення документів;

Регламенту Синельниківської районної державної адміністрації в частині надання відповіді центральним органам виконавчої влади;


5) здійснювати заходи щодо:

покращення організації роботи з документами;

підвищення фахового рівня працівників (підвищення кваліфікації), відповідальних за діловодство і контроль у структурних підрозділах;

запровадити щоденний підсумковий контроль за станом підготовки проєктів документів, строк виконання яких завершується протягом поточного робочого дня;


6) упровадити щоденну звітність працівників, відповідальних за контроль щодо стану виконання контрольних документів та вживати дієві заходи до безпосередніх виконавців, які допустили порушення термінів.


4. Відділу здійснення документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації:


1) здійснювати заходи щодо попередження порушень термінів виконання контрольних документів, щоквартальний аналіз стану роботи з контрольними документами, вживати заходи щодо її поліпшення;


2) двічі на рік, до 15 січня та 15 липня забезпечувати надання до управління діловодства і контролю апарату облдержадміністрації інформації щодо реагування на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації, які були прийняті упродовж півріччя, року за встановленою формою;


3) двічі на рік, до 05 січня та 05 липня, за підсумками року та півріччя надавати до облдержадміністрації інформацію про стан виконавської дисципліни;


4) посилити вимоги до працівників структурних підрозділів райдержадміністрації щодо оперативності виконання документів;


5) здійснювати щоквартальний аналіз стану виконавської дисципліни, результати доводити до відома керівництва райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації для відповідного реагування;


6) продовжити практику перевірок стану роботи з контрольними документами, розпорядженнями і дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації в структурних підрозділах райдержадміністрації, надання практичної та методичної допомоги на місцях, вносити пропозиції щодо удосконалення цієї роботи;


7) постійно здійснювати попереджувальні заходи щодо своєчасного виконання документів, продовжувати щоденний їх моніторинг;


8) забезпечувати організацію та проведення нарад за участю керівництва райдержадміністрації з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації стосовно виконання контрольних документів.


5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ здійснення документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації, контроль – на керівника апарату райдержадміністрації Воробйова В.Б.


Виконуюча обов’язки

голови райдержадміністрації                                              Тетяна ЗАВАЛІЙ


Додаток

до розпорядження голови

райдержадміністрації

28.07.2021 № Р-270/0/115-21

 

 

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації за І півріччя 2021 року

 

          Районною державною адміністрацією протягом І півріччя 2021 року здійснювалися заходи, спрямовані на забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань, визначених законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр-міністра України, зверненнями народних депутатів України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації, ефективної діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, підвищення рівня виконавської дисципліни.

         Райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, постійно аналізується стан виконання завдань, визначених в актах та дорученнях Президента України.

Діловодний контроль за своєчасним виконанням директивних  документів, розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації здійснює начальник відділу здійснення документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації відповідно до посадової інструкції. Наказами керівників структурних підрозділів призначено відповідальних за контроль у структурних підрозділах райдержадміністрації.         Відділом здійснення документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації проводився щоденний моніторинг та систематичний аналіз реагування структурними підрозділами на документи органів влади вищого рівня, забезпечено щотижневе звітування керівництву райдержадміністрації про стан роботи з контрольними документами.

          Показник виконавської дисципліни райдержадміністрації залишається стабільним (співвідношення документів виконаних з порушенням термінів, до загальної кількості у %): за 2018 – 0%, за 2019 рік – 0%, за 2020 рік – 0%, за І півріччя 2021 року – 0% (додаток 1).

За І півріччя 2021 року найбільшу кількість документів опрацьовано структурними підрозділами райдержадміністрації: відділом інфраструктури, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, екології (116), відділом оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами (114), управлінням соціального захисту населення (113), відділом правового забезпечення (95), відділом економічного та агропромислового розвитку(90).

Порушення термінів виконання документів структурними підрозділами райдержадміністрації, що надійшли від облдержадміністрації не було.

          Відділом документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації здійснювався систематичний контроль за виконанням розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації.

          За І півріччя 2021 року до райдержадміністрації надійшло 936 документів вхідної кореспонденції, з них поставлено на контроль – 352, відправлено – 902 документи вихідної кореспонденції.

          Із загальної кількості вхідної кореспонденції:

          12 – акти та доручення Президента України, з них контрольних – 7;

          1 – доручення Верховної Ради України, контрольних – 0;

          26 – розпоряджень та доручень Прем’єр-міністра України, з них контрольних – 5;

          31 – акти та доручення Кабінету Міністрів України, з них контрольних – 5;

          65 – документи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, з них контрольних – 19;

          85 – розпоряджень голови облдержадміністрації, з них контрольних – 18.

          Зареєстровано 252 розпорядження голови райдержадміністрації (показники підготовлених документів (власних рішень) по структурних підрозділах райдержадміністрації наведені у додатку 2), з них поставлено на контроль – 9 розпоряджень голови райдержадміністрації, знято з контролю – 3.

За  І півріччя 2021 року зареєстровано 4 доручення голови райдержадміністрації, з них поставлено на контроль – 4 (показники підготовлених документів (власних рішень) по структурних підрозділах райдержадміністрації наведені у додатку 2).

Також, за І півріччя 2021 року відправлено електронною поштою 1077 вихідної кореспонденції, отримано 1412 вхідної кореспонденції.

За результатами організації здійснення контролю відзначено, що система роботи структурних підрозділів райдержадміністрації в цілому приведена у відповідність до вимог регламентуючих документів. Стану виконавської дисципліни керівники приділяють достатню увагу.

Питання виконання дисципліни і контролю за виконанням управлінських рішень залишається одним із важливих і актуальних.

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності за своєчасне і якісне виконання документів вживаються відповідні заходи, проводиться щоденний моніторинг виконання контрольних документів, щотижня питання виконавської дисципліни розглядається на оперативних нарадах у голови райдержадміністрації, здійснюються перевірки з усунення виявлених недоліків в організації роботи з контрольними документами тощо.   Відділ здійснення документообігу та контролю, звернення громадян райдержадміністрації продовжує працювати над підвищенням рівня заходів, спрямованих на зміцнення виконавської дисципліни, забезпечення своєчасного та якісного виконання законів України, актів та доручень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, звернень народних депутатів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації.





Начальник відділу здійснення

документообігу та контролю,

звернення громадян

райдержадміністрації                                                        Марина ЗАХАРЧУК

 Додаток 1 до аналітичної довідки.doc


Додаток 2.doc                    





Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux